Oplossingen
Behaal je doelen met online marketing
Relevantere content
Publiceer berichten die echt gewaardeerd en gedeeld worden door jouw doelgroep. Volgens voorspellingen kijken we in 2019 meer online dan op tv.
Efficiëntere (marketing)tools
Maak verbinding met je klanten, leveranciers, prospects en werknemers door gebruik te maken van gebruikersvriendelijke (marketing automation) tools.
Blijere klanten
Verdergaande digitalisering en transparantie worden je klanten nog machtiger. Persoonlijk klantcontact op het gewenste tijd wordt gewaardeerd en zelfs geëist.
Hogere autoriteit
Faciliteer en verzamel de mening van je klanten. Aanbevelingen, reviews en mond-tot-mond behoren tot hele belangrijke zo niet bepalende beïnvloeders bij jouw kopers.
Hogere loyaliteit
Verhoog klantentrouw met e-mail marketing en geautomatiseerde mailtjes. En betrek klanten bij het verbeteren van je diensten en producten.
Meer verbinding
Meet welke kliks tot bepaald gedrag op je site leiden en bepaal daarmee welke kanalen interessant zijn. Een conversie heeft plaatsgevonden door de allerlaatste klik.
Hoger in zoekmachines
Scoor onbetaald en betaald beter in de relevante zoekmachines Google en Bing. Optimaliseer de techniek van je site in combinatie met de juiste content.
Meer omzet
Bereik meer klanten en verhoog de conversie van bezoek naar klant. En adverteer ook op je sitebezoekers om herhaalbezoek te stimuleren. Haal meer uit je klantendatabase.

Over KOOTprofessionals KOOTprofessionals is vanaf 2014 actief in de arbeidsbemiddeling in de volgende branches: Financieel, Logistiek & Transport, Sociale Zekerheid en Techniek. Detacheren, werving en Selectie en deta-vast zijn de diensten. Met twee vestigingen in Rotterdam en Schiphol-Rijk is KOOTprofessionals in nog geen vijf jaar enorm gegroeid met tot 29 werknemers en de hond Topaz. kootprofessionals.nl
Werkzaamheden Voor bouwbedrijf Aertgeerts zijn er LinkedIn, Google en Facebook advertenties opgezet om personeel voor openstaande vacatures te werven.
Voor Wonen in de Generaal (wonenindegeneraal.nl site inmiddels offline) zijn diverse online marketing activiteiten verricht om de woningen onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers en huurders: Google Ads, Remarketing via Facebook en Google, Facebook Ads, E-mail Marketing, Content Marketing via social media berichten op LinkedIn en Facebook en Marketing Automation. Dit voormalige hoofdkantoor van de Belastingdienst aan de Steenvoordelaan in Rijswijk werd getransformeerd tot woongebouw ‘De Generaal’. Op initiatief van Aertgeerts Bouwgroep heeft Mei architects and planners een slim plan ontwikkeld om deze centraal gelegen kantoortoren te transformeren tot een royaal, flexibel en duurzaam appartementengebouw voor jonge mensen en senioren. De Generaal biedt straks ruimte aan bijna 200 woningen.
Over Aertgeerts Sinds 1931 is Aertgeerts als loodgietersbedrijf gevestigd. In de jaren zeventig is als gevolg van de vele raakpunten met de bouwbranche het bedrijf uitgebreid met (onderhouds) timmer- en metselwerk onder de naam Aertgeerts Bouw. Omdat de orderportefeuille van de bouwsector steeds meer op een projectgerichte aanpak koerste, zijn sinds 2008 de bouwactiviteiten gesplitst in bouwprojecten en onderhoudswerk. De Aertgeerts Groep bestaat inmiddels uit de volgende bedrijfsstructuur: Bouwgroep, Vastgoedzorg, Installatie, Brandpreventie, Duurzaam/Innovatie, Projectontwikkeling, Aertgeerts en Services (24/7 dienst). aertgeerts.nl

Over MUST MUST organiseert grote publieks dancefeesten van hoogwaardig niveau op bijzondere locaties zoals in Rotterdam in De Laurenskerk, Van Nellefabriek en de Onderzeebootloods en in Den Haag in Het Kurhaus. must.cc
Werkzaamheden Voor White House Development is samen met Daniela Lorenc van Lorenc Ontwerpt het webdesign bepaald voor whitehousedevelopment.com en een projectsite ontworpen voor Wonen in het Spaardersbad. Voor woneninhetspaardersbad.nl zijn diverse online marketing activiteiten verricht om de woningen onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers: Google Ads, Remarketing via Facebook en Google, Facebook Ads, E-mail Marketing, Content Marketing via social media berichten op LinkedIn en Facebook en Marketing Automation.

Over Rondje Rotterdam De imposante skyline en het uitgebreide aanbod van Rotterdam op cultureel, sportief en culinair gebied maken Rotterdam tot één van de leukste steden om te bezoeken. Onder leiding van Rotterdamse artiesten (Simon Stokvis (Sjoerd Pleijsier), Naar de Haaien, Roel Pot, Jack Kerklaan, Joris Lutz, Chris Grem en duo Guus Bok en Wendy Hoogendijk) is een bezoek aan Rotterdam nog veel leuker. Rondje Rotterdam is een ludieke stadstour per touringcar met Rotterdams entertainment, boordevol informatie en hilarische anekdotes. Een uitje Rotterdam met de vermaarde Rotterdamse humor. Rondje Rotterdam biedt diverse begeleidende artiesten, vertrekpunten en thema’s, denk bijvoorbeeld eens aan een culinair Rondje ‘PROEF’ Rotterdam, met smaakvolle tussenstops bij diverse Rotterdamse horeca. rondjerotterdam.nl
Werkzaamheden Voor MAAR AV is samen met Daniela Lorenc van Lorenc Ontwerpt het design en content bepaald voor de website. Voor MAAR AV zijn ook diverse online marketing activiteiten verricht: de bedrijfspagina’s op Google Mijn Bedrijf en LinkedIn zijn aangemaakt en ingericht.
Werkzaamheden
Als online marketeer de site opgezet, e-mail marketing ingericht, nieuwsbrieven verzonden, online adverteren, CRM tool bepaald, recruitment marketing, blogberichten verzonnen, content kalenders opgezet, social media berichten verzonden, online marketing tools ingericht, stagiaires (online) marketing- en communicatie begeleid etc.
Over BRiQ real estate BRiQ real estate is een nationaal opererende onafhankelijke adviesorganisatie op het gebied van commercieel vastgoed. Met specialistische kennis en doelgericht advies worden eindgebruikers, beleggers/eigenaren, ontwikkelaars en financiers van A tot Z ondersteund in het behalen van optimaal resultaat. BRiQ is actief in zowel de private als publieke sector. briq.nl
Wat zeggen de echte kenners?



Behaal je doelen met online marketing tools
E-mail Marketing
Met tools als MailChimp, Constant Contact of Campaign Monitor kan je je klanten relevante berichten versturen zowel periodiek als geautomatiseerd.
Marketing Automation
Tools als Hubspot, GetRespons, Marketo, Infusionsoft en Pardot (Salesforce) kunnen handmatige marketingtaken eenvoudig geautomatiseerd worden.
Google Ads
Adverteren op relevante zoekwoorden en op sitebezoekers (remarketing) behoren tot de meest belangrijke mogelijkheden op internet.
Review
Verzamel klantreacties en reviews via Facebook, Google of een reviewtool als Trustpilot, KiyOh, Feedback Company en Klantenvertellen voor verbetering en hogere autoriteit.
CRM
Zonder een tool voor klant- en relatiebeheer is tegenwoordig ondenkbaar. Salesforce CRM, Zoho CRM, SugarCRM, Dynamics 365 en Copper behoren tot de belangrijkste.
Chatbots
Wees bereikbaar ook na kantoortijden en in het weekend. Ontlast je medewerkers van klantenservice en verkoop met livechat en chatbots,.
WhatsApp Zakelijk
Bereikbaar zijn via messengers is wat voor de jeugd normaal is en bij de oudere generatie steeds normaler wordt. In 2018 maken 11,5 miljoen NL-ers gebruik van WhatsApp.
Geen Spreadsheets
Weg met databases opgeslagen in Excel spreadsheets. Databases horen in tools bij voorkeur opgeslagen in de cloud en benaderbaar door de juiste werknemers en klanten.
Apps
Een mobiele webpagina of mobiele app? In de App Store of Google Play? En betaald of gratis? Hoe is jouw aanwezigheid voor de mobiele consument en werknemer?
Apple
Meet welke kliks tot bepaald gedrag op je site leiden en bepaal daarmee welke kanalen interessant zijn. Een conversie heeft plaatsgevonden door de allerlaatste klik.
Google Mijn Bedrijf
Hoe is jouw presentatie van je organisatie in de zoekresultaten en maps van de grootste zoekmachine? Wil je aanwezigheid verbeteren in Google Zoeken en Google Maps.
Analytics
Big data, data-analyse, real-time dashboards zijn enkele buzz woorden. Hoe krijg jij inzage in de grote hoeveelheid aan data? En welke tools gebruik je?
Deliverability
Hoeveel van je e-mails belanden daadwerkelijk in de inbox van de ontvangers? Is alles technisch goed geregeld voor e-mails vanuit systemen als MailChimp, CRM etc.?
Afspraken
Online agenda's, reserveringen, afspraken met account managers en servicemedewerkers, webinars en conference calls. Zet jij deze al in als marketinginstrument?
Cloud
Steeds meer tools, software en apps worden of benaderbaar de cloud. Geldt dit ook al voor jouw personeel en klanten? Abonnementen op cloud toepassingen worden de norm.
Afbeeldingen
Word jij of je bedrijf ook gevonden als gezocht wordt op je naam of merknaam? En wat wordt er wel en niet gevonden? Zet jij afbeeldingen in voor hogere posities in Google?
Dashboards
Ontgrendel de kracht van je data met interactieve dashboards en rapporten die betere beslissingen mogelijk maken. Hoe? Met bijvoorbeeld de gratis tool Google Data Studio.
Databases
Hoeveel verschillende databases en Excel spreadsheets gaan er in jouw organisatie rond? Zijn deze benaderbaar voor de juiste mensen? En zijn deze altijd actueel?
Facebook Ads
Zet jij Facebook al in om héél gericht te adverteren en om sitebezoekers opnieuw te benaderen via Facebook? En betaal alleen voor het gewenste resultaat.
Video
YouTube is de tweede zoekmachine. Bewegende beelden zeggen meer dan 1.000 woorden. Hoe zet jij video in voor het bereiken van je marketing doelstellingen?
LinkedIn Sales & Marketing
In 2018 hadden 4,5 miljoen NL-ers een LinkedIn account. Hoe zet jij LinkedIn in voor je eigen carrière of het bereiken van klanten of nieuwe werknemers?
Mobile Ads
Maak jij al gebruik van de mobiele advertentie tool AdMob van Google? Heb je een aparte strategie voor mobiele gebruikers op sociale media of via mobiele apps?
Testimonials
Klanten trek je via klanten. Naast adverteren, Google en social media en zijn je bestaande klanten de belangrijkste bron van nieuwe leads. Benut jij deze al?
Whitepapers
Gebruik jij al klantcases of whitepapers voor het genereren van leads? Echt relevante content zorgt er ook nog voor dat deze gedeeld wordt met derden.