Oplossingen
Behaal je doelen met ...
... relevante content.
Publiceer berichten die echt gewaardeerd en gedeeld worden door jouw doelgroep. Volgens voorspellingen kijken we in 2019 meer online dan op tv.
... efficiënte tools.
Maak verbinding met je klanten, leveranciers, prospects en werknemers door gebruik te maken van gebruikersvriendelijke (marketing automation) tools.
... blije klanten.
Verdergaande digitalisering en transparantie worden je klanten nog machtiger. Persoonlijk klantcontact op het gewenste tijd wordt gewaardeerd en zelfs geëist.
... hoge autoriteit.
Faciliteer en verzamel de mening van je klanten. Aanbevelingen, reviews en mond-tot-mond behoren tot hele belangrijke zo niet bepalende beïnvloeders bij jouw kopers.
... grote loyaliteit.
Verhoog klantentrouw met e-mail marketing en geautomatiseerde mailtjes. En betrek klanten bij het verbeteren van je diensten en producten.
... meer verbinding.
Meet welke kliks tot bepaald gedrag op je site leiden en bepaal daarmee welke kanalen interessant zijn. Een conversie heeft plaatsgevonden door de allerlaatste klik.
... betere vindbaarheid.
Scoor onbetaald en betaald beter in de relevante zoekmachines Google en Bing. Optimaliseer de techniek van je site in combinatie met de juiste content.
... meer omzet.
Bereik meer klanten en verhoog de conversie van bezoek naar klant. En adverteer ook op je sitebezoekers om herhaalbezoek te stimuleren. Haal meer uit je klantendatabase.

Werkzaamheden Voor bouwbedrijf Aertgeerts zijn er LinkedIn, Google en Facebook advertenties opgezet om personeel voor openstaande vacatures te werven. Voor Wonen in de Generaal (wonenindegeneraal.nl site inmiddels offline), een bouwproject van Aertgeerts, zijn diverse online marketing activiteiten verricht om de woningen onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers en huurders: Google Ads, Remarketing via Facebook en Google, Facebook Ads, E-mail Marketing, Content Marketing via social media berichten op LinkedIn en Facebook en Marketing Automation. Dit voormalige hoofdkantoor van de Belastingdienst aan de Steenvoordelaan in Rijswijk werd getransformeerd tot woongebouw ‘De Generaal’. Op initiatief van Aertgeerts Bouwgroep heeft Mei architects and planners een slim plan ontwikkeld om deze centraal gelegen kantoortoren te transformeren tot een royaal, flexibel en duurzaam appartementengebouw voor jonge mensen en senioren. De Generaal biedt straks ruimte aan bijna 200 woningen.
Over Aertgeerts Sinds 1931 is Aertgeerts als loodgietersbedrijf gevestigd. In de jaren zeventig is als gevolg van de vele raakpunten met de bouwbranche het bedrijf uitgebreid met (onderhouds) timmer- en metselwerk onder de naam Aertgeerts Bouw. Omdat de orderportefeuille van de bouwsector steeds meer op een projectgerichte aanpak koerste, zijn sinds 2008 de bouwactiviteiten gesplitst in bouwprojecten en onderhoudswerk. De Aertgeerts Groep bestaat inmiddels uit de volgende bedrijfsstructuur: Bouwgroep, Vastgoedzorg, Installatie, Brandpreventie, Duurzaam/Innovatie, Projectontwikkeling, Aertgeerts en Services (24/7 dienst). aertgeerts.nl
Werkzaamheden MUST feesten werd op interim-basis ondersteund bij diverse (online) marketingactiviteiten: positionering, opzetten en beheren van relevante social media kanalen (o.a. Facebook, Instagram, Twitter, Soundcloud, Spotify en YouTube), e-mailmarketing, Facebook en Instagram Advertising (remarketing en promoted posts en events), conversie-optimalisatie, content marketing, marketing automation, CRM en aanwezigheid verbeterd op relevante online portals en binnen communities.
Over MUST MUST organiseert grote publieks dancefeesten van hoogwaardig niveau op bijzondere locaties zoals in Rotterdam in De Laurenskerk, Cruise Terminal, Van Nellefabriek en de Onderzeebootloods , in Den Haag in Het Kurhaus en in Amsterdam in de Westerkerk.
Werkzaamheden Voor White House Development is samen met Daniela Lorenc van Lorenc Ontwerpt het webdesign bepaald voor whitehousedevelopment.com en een projectsite ontworpen voor Wonen in het Spaardersbad. Voor woneninhetspaardersbad.nl zijn diverse online marketing activiteiten verricht om de woningen onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers: Google Ads, Remarketing via Facebook en Google, Facebook Ads, E-mail Marketing, Content Marketing via social media berichten op LinkedIn en Facebook en Marketing Automation.
Over White House Development White House Development koopt en transformeert onroerend goed tot duurzame en kwaliteatief hoogstaande gebouwen. Tevens coördineert White House Development investeringen van derden in vastgoed met het oog op een renderende en stabiele vastgoedportefeuille.
whitehousedevelopment.com
Werkzaamheden Rondje Rotterdam en Tourtje Tilburg werden op freelance basis ondersteund bij diverse (online) marketingactiviteiten: positionering, opzetten en beheren van relevante social media kanalen (o.a. Facebook, YouTube, Google Mijn Bedrijf en Instagram), e-mailmarketing, Facebook Advertising (remarketing en promoted posts en events), conversie-optimalisatie, zoekmachine-optimalisatie (SEO), content marketing, marketing automation en CRM.
Over Rondje Rotterdam De imposante skyline en het uitgebreide aanbod van Rotterdam op cultureel, sportief en culinair gebied maken Rotterdam tot één van de leukste steden om te bezoeken. Onder leiding van Rotterdamse artiesten (Simon Stokvis (Sjoerd Pleijsier), Naar de Haaien, Roel Pot, Jack Kerklaan, Joris Lutz, Chris Grem en duo Guus Bok en Wendy Hoogendijk) is een bezoek aan Rotterdam nog veel leuker. Rondje Rotterdam is een ludieke stadstour per touringcar met Rotterdams entertainment, boordevol informatie en hilarische anekdotes. Een uitje Rotterdam met de vermaarde Rotterdamse humor. Rondje Rotterdam biedt diverse begeleidende artiesten, vertrekpunten en thema’s, denk bijvoorbeeld eens aan een culinair Rondje ‘PROEF’ Rotterdam, met smaakvolle tussenstops bij diverse Rotterdamse horeca.
Werkzaamheden Als eerste ‘werknemer’ vanaf 2014 werkzaam bij KOOT professionals als online marketeer. De site opgezet, e-mail marketing ingericht, nieuwsbrieven verzonden, online adverteren, ATS/CRM tool bepaald, recruitment marketing, blogberichten verzonnen, content kalenders opgezet, social media berichten verzonden, online marketing tools ingericht, stagiaires (online) marketing- en communicatie begeleid etc.
Over KOOT professionals KOOT professionals is vanaf 2014 actief in de arbeidsbemiddeling in de volgende branches: Financieel, Logistiek & Transport, Sociale Zekerheid en Techniek. Detacheren, werving en Selectie en deta-vast zijn de diensten. Met twee vestigingen in Rotterdam en Schiphol-Rijk is KOOT professionals in nog geen vijf jaar enorm gegroeid tot 29 werknemers en de hond Topaz.
kootprofessionals.nl (inmiddels overgenomen)
Werkzaamheden Voor MAAR AV is samen met Daniela Lorenc van Lorenc Ontwerpt het design en content bepaald voor de website. Voor MAAR AV zijn ook diverse online marketing activiteiten verricht: de bedrijfspagina’s op Google Mijn Bedrijf en LinkedIn zijn aangemaakt en ingericht.
maarav.nl
Werkzaamheden
Als online marketeer de site opgezet, e-mail marketing ingericht, nieuwsbrieven verzonden, online adverteren, CRM tool bepaald, recruitment marketing, blogberichten verzonnen, content kalenders opgezet, social media berichten verzonden, online marketing tools ingericht, stagiaires (online) marketing- en communicatie begeleid etc.
Over BRiQ real estate BRiQ real estate is een nationaal opererende onafhankelijke adviesorganisatie op het gebied van commercieel vastgoed. Met specialistische kennis en doelgericht advies worden eindgebruikers, beleggers/eigenaren, ontwikkelaars en financiers van A tot Z ondersteund in het behalen van optimaal resultaat. BRiQ is actief in zowel de private als publieke sector.
briq.nl
Wat zeggen de echte kenners?



Behaal je doelen met online marketing tools
E-mail Marketing
Met tools als MailChimp, Constant Contact of Campaign Monitor kan je je klanten relevante berichten versturen zowel periodiek als geautomatiseerd.
Marketing Automation
Tools als Hubspot, GetRespons, Marketo, Zapier en Pardot (Salesforce) automatiseren eenvoudig de meeste marketingtaken.
Google Ads
Adverteren op relevante zoekwoorden en op sitebezoekers (remarketing) behoren tot de meest belangrijke mogelijkheden op internet.
Review
Verzamel klantreacties en reviews via Facebook en Google of via een reviewtool als Trustpilot of KiyOh en verbeter jouw service en behaal een hogere autoriteit.
CRM
Zonder een tool voor klant- en relatiebeheer is tegenwoordig ondenkbaar. Salesforce, HubSpot en Microsoft Dynamics CRM behoren tot de meest gebruikte tools.
Chatbots
Wees bereikbaar ook na kantoortijden en in het weekend. Ontlast je medewerkers van klantenservice en verkoop met livechat en chatbots,.
WhatsApp Zakelijk
Continu bereikbaar zijn voor de doelgroep is heel belangrijk. In 2025 maken 13,5 miljoen Nederlanders gebruik van WhatsApp. Gebruik jij WhatsApp Zakelijk al?
Geen Spreadsheets
Weg met databases opgeslagen in Excel spreadsheets. Databases horen in tools en bij voorkeur opgeslagen in de cloud en benaderbaar voor de juiste werknemers en klanten.
Apps
Een mobiele webpagina of mobiele app? In de App Store of Google Play? En betaald of gratis? Hoe is jouw aanwezigheid voor de mobiele consument en werknemer?
AI
Met behulp van AI kan je data analyseren, taken automatiseren, content personaliseert, campagnes optimaliseren voor betere resultaten en een hogere ROI.
Google Mijn Bedrijf
Hoe is de presentatie van jouw organisatie in de zoekresultaten en kaarten van de grootste zoekmachine? Verbeter je vindbaarheid via Google.
Analytics
Big data, data-analyse, real-time dashboards zijn enkele buzz woorden. Hoe krijg jij inzage in de grote hoeveelheid aan data? En welke tools gebruik je?
Deliverability
Hoeveel van je e-mails belanden daadwerkelijk in de inbox van de ontvangers? Is alles technisch goed geregeld voor e-mails vanuit jouw CRM, MailChimp of Outlook?
Afspraken
Online agenda's, reserveringen, afspraken met account managers en servicemedewerkers, webinars en conference calls. Zet jij deze al in als marketinginstrument?
Cloud
Steeds meer tools, software en apps zijn benaderbaar via de cloud. Geldt dit ook al voor jouw personeel en klanten? Abonnementen op cloud toepassingen zijn de norm.
Afbeeldingen
Word jij of je bedrijf gevonden als gezocht wordt op jouw naam of merknaam? En wat wordt er wel en niet gevonden? Zet jij afbeeldingen in voor hogere posities in Google?
Dashboards
Ontgrendel jouw data met interactieve dashboards en rapporten voor betere besluiten. Hoe? Met jouw CRM, Power BI of de gratis tool Google Data Studio.
Databases
Hoeveel verschillende databases en Excel spreadsheets gaan er in jouw organisatie rond? Zijn deze benaderbaar voor de juiste mensen? En zijn deze altijd actueel?
Meta Ads
Zet jij Facebook en Instagram in om héél gericht te adverteren en om sitebezoekers opnieuw te benaderen? Betaal alleen voor het gewenste resultaat.
Video
YouTube is de tweede zoekmachine. Bewegende beelden zeggen meer dan 1.000 woorden. Hoe zet jij video in voor het bereiken van je marketing doelstellingen?
LinkedIn Sales & Marketing
In 2024 hadden 5,5 miljoen NL-ers een LinkedIn account. Hoe zet jij LinkedIn in voor je eigen carrière of het bereiken van klanten of nieuwe werknemers?
Mobile Ads
Maak jij al gebruik van de mobiele advertentie tool AdMob van Google? Heb je een aparte strategie voor mobiele gebruikers op sociale media of via mobiele apps?
Testimonials
Klanten trek je via klanten. Naast adverteren, Google en social media en zijn je bestaande klanten de belangrijkste bron van nieuwe leads. Benut jij deze al?
Whitepapers
Gebruik jij al klantcases of whitepapers voor het genereren van leads en betere vindbaarheid? Relevante content zorgt er ook voor dat deze gedeeld wordt.